Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Malin - 13 juni 2009 14:43

Redan lördag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Är lite uttråkad och det kliar i fingrarna, jag får väll ringa någon kompis <3

Har mest varit hemma och bara tagit det lugnt dom här dagarna som jag haft sommarlov, men snart ska jag börja jobba....fick jobb på ett cafée här i närheten där jag bor och jag tror det kommer bli rätt roligt. Men jag är verkligen inte sugen på att jobba, vill bara ha sommarlov hela sommarlovet <3


.................................................


hahah! Det är som jag säger. Jag är inte värt något, jag betyder ingenting, jag är ingenting! Även om året 2009 inte började bra så trodde jag att det kanske skulle leda till något bra, eller att det bara skulle bli lite bättre. 

Och nu när jag var på väg till toppen på berget där jag trodde det skulle bli bra så insåg jag bara att berget var högre. Det steg sig längre och längre upp ju närmare jag kom toppen.

Jag var inte berädd på det men plötsligt kom det en stark vindpust och förde ner mig på botten igen. Jag tittar mig omkring och inser att jag är på ruta 1 igen.

Varför gör dom såhär!!!!??? Blir så jävla arg! Va fan har jag gjort för fel!! Dom kan för fan lika gärna adoptera bort mig....ååååhhhh!!!!!!

Faan ååå, hålet i bröstkorgen sliter som faan!


Av Malin - 13 juni 2009 00:36

Du vet inte vad du har förrens du saknar det.


Den lilla låt meningen passar ganska bra för mig just nu. Det kom plötsligt idag att jag saknar min klass otroligt mycket. Det kommer kännas jätte konstigt nu när det sommarlov och jag inte kommer gå till skolan på måndag och när hösten kommer så börjar man ju skolan igen men då är det ju inte ens gamla klass. Utan det är personer som du aldrig sett förut och inte känner...

Jag saknar redan dom stunderna jag satte på musik från mobilen och jag dansade vilt i dom tomma korridorerna. Saknar redan då kompisarna stod och skrattade åt mig när jag gjorde så också....

Gud vad hemskt det här känns...plötsligt ska man ju snart vara vuxen också. Tycket att åren har gått lite väl fort, det borde gå lite saktare så man hinner med i svängarna.

Jag får väll styra ihop alla i klassen någon kväll då man kan träffas och bara umgås, det hade varit super trevligt. <3


Som sagt, Man vet inte vad man har förrens man saknar det...

Ovido - Quiz & Flashcards