Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Malin - 24 juni 2009 22:38

Redan Onsdag? Dagarna har gått fort, snart är det helg igen. Ska riktigt sova ut då, när man vaknar på morgonen nu när man jobbar känns det bara jobbigt att stiga upp så tidigt men lite senare på dagen så känns det som man hinner med mycket mer och inte bara sover bort hela dagen =)

Idag på jobbet så såg jag utanför ett tjejgäng, dom var nog 4 stycken. Dom såg bra ut, alla var smala, snygga kläder, snyggt hår och snyggt sminkat. Dom gick där och pratade och skrattade. 

Självklart ska man börja jämföra sig själv med andra, känner mig så ful och fet. Sen känner jag mig som en inneråtta eller va fan man säger. Jag sitter ju bara hemma och gör ingennting. Jag har inte kompisar som ringer efter mig direkt, jag har ingen pojkvän för jag är väll för jävla ful eller dålig....

Har kännt mig deppig resten av dagen...Det räcker med att jag ser en tjej på stan som är allt det jag inte är så startar mina negativa tankar om mig själv i min lilla hjärna...åå det snurrar i huvet =/


Ska försöka skjuta allt åt sidan nu och sova... Är aldeles slut i huvet så det känns skönt att få sova =)

Vi hörs alla! Ni får ha det så bra! <3

Ovido - Quiz & Flashcards