Alla inlägg den 7 september 2009

Av Malin - 7 september 2009 22:30

Ja god natt på er då, nu ska jag lägga mig och sova :) I morgon är det Tisdag villket känns skönt, en dag närmare helg ;P

har lång skoldag i morgon så vi hörs i eftermiddag :)

God natt på er<3



.............................


Jag vill bara lägga mig ner och försvinna ett tag, försvinna från verkligheten. Men jag kan inte, det går inte. jag vill trycka den ifrån mig men jag vet att jag måste dra den mot mig..


Av Malin - 7 september 2009 16:14

Måndagens skol dag är äntligen slut, höll nästan på att försova mig i morse. fast jag somnade rätt snabbt när jag hade lagt mig igår villket känns skönt :)

Nu ska jag invänta mamma som snart ska komma hem med matkassor och då ska jag hjälpa henne med att laga lite mat :) 

Vi ses <3


..........................


Hur kan tiden gå så sakta och vara så utdragen. jag vill bara springa fram till en klocka och veva visarna så tiden snabb spolas framåt...oj så härligt det hade varit men nä istället så suckar man och tänker: Jaa idag är det bara måndag....

Jag vill bara lägga mig ner i sängen och dra täcket över huvet och skjuta bort allting! Hatar att alla tankar i skallen låter som bi surr nära örat.

På skolan när hålet i bröstkorgen sliter och river vill jag bara försvinna, jag vill gråta och vika mig dubbelt men det är för mycket folk runt om, jag tänker att när jag kommer hem och stängt min dörr får jag gråta hur mycket jag vill....

Nu, hemma på mitt rum, sliter musklerna i kroppen och hålet i bröstkorgen bränner. Jag kniper ihop ögonen och lägger armarna runt knäna...Snälla låt mig bara få försvinna ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards