Alla inlägg den 9 september 2009

Av Malin - 9 september 2009 21:02

sitter i mitt rum och lyssnar lite på musik nu. Tycker det är jätte härligt :) ska snart gå och lägga mig för jag är jätte trött och för en gångs skull vill jag somna tidigt och inte vara typ död när man vaknar på morgonen. Jag är verkligen inte en morgon människa, älskar att sova ;D

Som vanligt, en lång skoldag i morgon så vi hörs i morgon eftermiddag :)

kram på er <3



........................................



Innan jag somnar så snurrar tankarna runt skallen som vanligt, men vissa tankar gör inte så där ont som dom brukar göra, som bi stick. Nej vissa känns mer som bommul mot skallen och jag känner hur bröstkorgen fylls med välbehag.

Samtidigt som jag njuter av bomullen som tankar så sticker fortfarande vissa som bi stick. Jag rycker till lite när någon tanke sticker till lite mer, jag försöker somna och lyckas otroligt nog somna inom ett par minuter.

På morgonen så slits jag mellan sova och vakna, väckarklockan skriker i örat att jag måste stiga upp men hjärnan skriker att fortsätta ner i sömnen...väckarklockan vinner jämt.

Av Malin - 9 september 2009 17:48

Gud så trött man blir av alla långa skol dagar, man far ju hemmifrån så tidigt och kommer hem så sent...

Ajaa snart är det helg! Veckorna går faktiskt jätte fort :D

Vi hörs på ett tag. Kram <3



...............................................


Ja vad kan jag säga, livet leker just nu. Jag klättrar upp för stegen som är så otroligt lång och hela jag fylls av lycka och glädje när jag tar ett steg i taget. Fast, ja det är klart att ibland faller jag ner och då känner jag hur hålet i bröstkorgen sliter till. Jag vet att hålet i bröstkorgen inte kommer läka av att jag klättrar men jag förtjänar att få vara lycklig ibland. Orsaken till allt det här kanske ni är nyfikna på, men jag ska inte berätta något närmare än att mitt krossade, frusna hjärta håller på att tina. Sen ska jag inte berätta något mer för det får mig bara att ha för stora förhoppningar och om jag har det och det fryser igen så går hela jag sönder då.....



Ovido - Quiz & Flashcards