Alla inlägg den 26 september 2009

Av Malin - 26 september 2009 14:00

Jag var förrut rädd för att dra det mot mig, jag kunde känna känslan med fingertopparna runt mig men något i mig fick mig att rygga tillbaka...rädd för smärtan om allt krossades.

Nu vill jag bara dra det mot mig, hålla det hårt i mina armar men det är något som stoppar. Jag drar och drar men det kommer inte närmare...tillslut får jag ta och rygga tillbaka igen och bara känna den med fingertopparna. Den kommer inte mot mig, varför skulle den. Jag som är så trasig och ful på insidan det finns ingen som skulle vilja ha en sådan här tjej som är så trasig.

Men ändå så när jag har stängt dörren, satt på musik och dragit täcket över huvudet kan jag inte låta bli tänka på hur det skulle vara att få lära känna dig bättre, få vara dig lite närmare och få berätta för dig hur trasig jag innuti för jag vill att du ska se

.  

Av Malin - 26 september 2009 11:38

det känns som det är söndag idag, men neej det är ju bara lördag! :D Hade iaf jätte roligt med mina kompisar igår, vi gjorde inte så mycket utan pratade väll mest och såg film :)

Idag blir det vara med några andra kompisar, fast det blir ju ikväll så nu ska jag nog lägga mig och läsa eller se en film eller något, är fortfarande så trött fast jag typ vaknade nyss nästan (?) hahah (A)

Vi hörs senare. Kram <3




...............................



Baby 'long as you're here, I'll be floating on air...  

Ovido - Quiz & Flashcards