Alla inlägg den 19 september 2009

Av Malin - 19 september 2009 18:00

sorry att jag inte har skrivit men har haft fullt upp med skola sen varit med kompisar osv... :)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, har lust att ringa någon kompis och hitta på något men samtidigt känndes en hemmakväll lockande ;P

vi hörs om ett tag. Kram <3



.............................



Haha, ja det är klart. Hålet i bröstkorgen rev och slet som faan. Det kom som en chock, jag var inte ens beredd på det. Jag tryckte armarna mot bröstkogen och böjde huvudet ner för att låta en tyst tår få rinna ner för kinden. Det satt ju folk runt mig så jag kunde inte göra något. Klumpen i halsen var omöjlig att få bort. Tillslut skärpte jag mig och satte mig upprätt igen fast hålet fortsatte riva och slita, jag tvingade mig själv att inte rycka med när smärtan strålade ut i hela kroppen...men nu är det värsta borta eller? Nu behöver jag ju inte vänta på att det ska göra så lika jävla ont nästa gång...

Ovido - Quiz & Flashcards