Alla inlägg den 24 september 2009

Av Malin - 24 september 2009 22:10

har tänkt stänga av datorn nu och kanske lägga mig och läsa en stund eller något. Är så trött...men i morgon är det helg! :D Nåja, vi hörs i morgon på eftermiddagen någon gång :)

Kram <3



...............................



Känns som jag får örfilar. Smärtan dunkar i bröstkorgen och musklerna sliter för fullt i kroppen.

Ska försöka slappna av och sova, då försvinner det.


 

Av Malin - 24 september 2009 20:31

Det var som du tog min hand med mjuka och kärleksfulla ögon och självklart tog jag emot din hand och kramade mjukt den. Jag tittade in i dina ögon och du tittade in i mina men sen kändes det plötsligt som du gav mig ett slag rätt över kinden med all din kraft, luften pressades ut från mina lungor, du hade nog ingen aning om vilken smärta du gav mig.

 

Av Malin - 24 september 2009 20:00

Yes i morgon är det fredag! :D Har inte så farlig skoldag heller och det är ju ett + ! :D haha ajaa, idag har det varit en låång och tråkig skoldag iaf men det är tur att man har så bra kompisar som gör den bättre ;D

Har pluggat lite grann nu ett tag och tänkte hoppa in i duschen sen kanske se någon film eller nått :)

Vi hörs senare. Kram på er<3



...........................


Why do you like the way regrets taste?

 


Ovido - Quiz & Flashcards