Alla inlägg den 27 september 2009

Av Malin - 27 september 2009 20:50

Nu har jag gjort mig klar för att gå och sova, är så trött vart lite sömn inatt. Ikväll så har kusinerna hälsat på en stund så det vart ingen film då så jag ska se den nu så hoppas jag att jag somnar sen :)

usch så jobbigt det kändes med skola i morgon, eller ens att stiga upp på morgonen...men jag ligger efter i skolarbeten och jag som hade lovat mig själv att jag inte skulle ligga efter, men se nu...*suck*  jag vet att jag skriver ofta: Men nu ska jag plugga. osv... Men då blir det jämt att jag sitter typ en kvart med läxorna sen så orkar jag inte och då slår jag igen böckerna och tänker "men jag gör dom sen". Måste skärpa mig.

Men nu måste jag dra mig från datorn. Vi hörs i morgon kram <3


 

Av Malin - 27 september 2009 17:40

usch, tycker verkligen inte om söndagar... :/ Hade iaf jätte trevligt med mina kompis igår och kom hem rätt sent. :)

Idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt, följt med mamma och handlat osv... :)

vi ska snart äta lite middag, se ska jag väll se en film eller något. Har lite ont i huvudet :S

Vi hörs sen. Kram <3  



.........................



Every night I rush to my bed

With hopes that maybe I'll get a chance to see you

When I close my eyes I'm going out of my head

Lost in a fairytale, can you hold my hands and be my guide?


-Beyonce - Sweet Dreams-

Ovido - Quiz & Flashcards