Alla inlägg den 28 september 2009

Av Malin - 28 september 2009 22:22

har jag gjort något vettigt ikväll som jag hade lovat mig själv att göra? Nej jag har varken städat i mitt rum eller plugga...*suck* Vill bara sova en hel månad nu utan att ha varken missat något i skolan eller annat...

Men ska iaf låta tisdagen få komma närmare genom att gå och lägga mig nu, en ny dag väntar.

Vi hörs i morgon, som vanligt i eftermiddag...jävla skola som håller på fan hela dagen. =/

Ses. <3



.................................



Samtidigt som smärtan strålar försiktigt och sakta i kroppen så hoppar hjärtat till. Det hoppar över ett hjärtslag och slår sedan ett dubbelt. Förrut så frös jag hela tiden, varma duntäcken eller varma duschar hjälpte inte, jag frös ändå ända in i själen, i hjärtat. Men du har fått mig att vakna, fått mig att bli varm. Och jag som lovade mig själv att inte låta någon annan kunna värma mig efter att en person fick mig att frysa mer just efter han värmt mig. Men se nu, jag kan inte hjälpa det och jag vill nog inte ens. Den här värmen är så behaglig. <3


 

Av Malin - 28 september 2009 19:26

oj, även om jag somnade tidigt igår kväll så var jag typ död i morse...höll inte på få mig upp, haha men jag tog mig upp tillslut men lite senare än vad jag brukar och då vart det lite stressigt. :)

Ikväll så tänkte jag plugga men det kommer säkert inte bli, orkar inte. Ska lägga mig tidigt ikväll. :)

Men vi hörs på ett tag. Kram <3



...........................



kroppen skrek och slet innifrån, där ingen annan kunde se eller känna den förutom jag själv...

Jag försökte pressa den tillbaka, orkade inte med smärtan. Ville bara lägga mig ner för att kunna få slappna av i hela kroppen och få gråta.

 

Ovido - Quiz & Flashcards