Alla inlägg den 23 september 2009

lat

Av Malin - 23 september 2009 22:18

Vilken lat dag, haha har bara legat i soffan och sett tv och käka lite godis (A) haha man är ju så trött nu när man kommer hem från skolan så man orkar ju inte göra något. Mår förresten bättre nu, det var i förrgår jag for hem från skolan för jag var så slut i kroppen. Som tur känner jag mig bättre nu :)

Ska ta en tidig kväll så jag ska snart gå och lägga mig, vi hörs i morgon i eftermiddag :)

Kram på er<3

Av Malin - 23 september 2009 17:52

ni får ursäkta den dåliga bloggningen i veckan men orken har inte funnits...ska bli bättre på det nu :)

Har iaf haft en lång skoldag idag och när jag kom hem var jag halt slut att jag slängde mig i sängen och somnade en liten stund, som tur var sov jag inte så länge eftersom mamma kom in och väckte mig för att det var mat :)

Nu ikväll blir det väll bara ta det lugnt och kanske se tv, är godis sugen så det blir nog inhandla en godis påse (A)

Vi hörs senare. Kram <3



...............................



Jag lägger mig ner och försöker ta djupa andetag men det går inte. Det är som om någon har lagt en stor sten över mig. Jag tittar på mina händer som skakar av förlite mat, vila och för mycket press. Jag känner mig utmattad och yr av att bara höja på händerna. Det var en mardröm att ens ta sig från skolan och hem. Benen kändes som spagetti och som en stor sten släpats efter mig som jag var tvungen att dra.

Jag tittar på mina händer nu och dom skakar inte längre, tänk vad lite mat och en sovstund kan göra....

Men stenen ligger fortfarande över mig och gör det svårt för mig att andas...

Ovido - Quiz & Flashcards