Alla inlägg den 17 september 2009

Av Malin - 17 september 2009 21:22

hihii har nyss suttit med mamma och syrran och ätit glass tills vi har börjat frysa och nu ska jag gå ner och se tv med dom en stund innan jag ska sova. :)

Vet inte om jag hinner skriva i morgon men ska försöka hinna, men annars så får ni ha det så bra!

Kraam <3



...................................



Jag suckar till och försöker andas normalt med det är som någon har lagt en stor sten över mig. Jag sitter och väntar på att hålet i bröstkorgen ska slita till och att smärtan ska ta andan ur mig men den kommer aldrig...jag känner hålet, det finns där men det bara spänner sig lite. Är den här inre smärtan som jag känner i kroppen inte tillräckligt för att hålet ska börja plåga mig,? nej det verkar vänta på något värre....

jag suckar igen och slänger med huvudet bakåt så det hamnar på kudden...


Av Malin - 17 september 2009 19:44

oj veckorna går verkligen fort...redan fredag i morgon :D

har pluggat en liten stund nu och nu orkar jag inte mer så jag ska hoppa in i duschen och sen krypa ner i soffan och äta lite glass (A) Gottigott :D

vi hörs. kram <3



.................................

 


Hur ska jag kunna tacka för allt som hon har gjort för mig när en stor klump i halsen har bildats. Jag fortsätter och ler men känner hur tårarna stiger mot ögonen, halsen gör ont som faan, den där klumpen gör så ont och gör så att jag inte kan prata. Jag vill så gärna tacka henne men också be om ursäkt för att jag aldrig riktigt uppskattade hennes hjälp. Jag ville stoppa henne när hon var tvungen att gå och få gråta en stund så klumpen i halsen försvann så jag kunde få prata mer med henne och be om förlåtelse och att jag kommer att försöka hälsa på så fort jag kan. Jag skäms när jag tänker på att jag aldrig riktigt såg hur mycket hon ställde upp för mig, hur kunde jag? Snabbt var hon tvungen att gå och när kommer jag få träffa henne igen...om några dagar, om någon vecka, månader? Jag vet inte men det gör ont när jag tänker på att hon inte är en del av mitt liv längre...


Ovido - Quiz & Flashcards