Alla inlägg den 21 september 2009

Av Malin - 21 september 2009 18:26

Det känns som jag har blivit nerslängd från något hus sedan blivit släpad av en bil flera kilometer. Men nej det har jag ju inte jag är bara så otroligt trött, kroppen skriker efter att få lägga sig ner och få sova. Håller kanske på att bli sjuk(?) Det håller jag säkert på att bli men jag hoppas att jag mår bättre i morgon för jag måste upp till skolan. Känns hemsk att ha missat en eftermiddag...haha men egentligen är det inte hela världen. ;P

När jag kom hem idag så tog jag på mig mina myskläder och satte på en film och kröp ner under täcket. Somnade några korta stunder och det var jätte härligt, har nyss ätit lite middag och det gjorde gott i magen :)

Tänkte sätta på en till film och bara ta det lungt en stund :)

Vi hörs. Kram <3


 

Av Malin - 21 september 2009 13:20

hej på er. ska egentligen sitta i skolbänken just nu med skolböcker framför mig men jag var så slut och trött i kroppen att jag for hem på lunchen. Kände att det inte fanns någon ork i mig så nu ska jag slänga mig på sängen och se en film.

Vi hörs senare kram <3



 




Ovido - Quiz & Flashcards