Alla inlägg den 1 november 2009

Av Malin - 1 november 2009 23:03

Nej nu måste jag börja göra mig klar för att sova. Har inte packat eller något inför i morgon, har inte orkat.

Borde egentligen sova nu. Jag kommer vara helt död i morgon när jag vaknar, nu när det är kallt och sådant ute så vill man bara krypa ner under täcket igen där det är varmt och härligt...men nej det är bara stiga upp och pallra iväg sig till skolan. :P Vi hörs i morgon eftermiddag. Kram.

sjö/solnedgång  



<3

Av Malin - 1 november 2009 22:30

Har varit en väldigt slapp dag idag, försöker ladda upp inför en veckas jobbig skola. Tror att jag har en massa plugg så det blir att plugga i veckan :/ Usch blir helt slut av att bara tänka på skolan....haha possitivit tänkande eller hur? ;D Nä nu skjuter vi bort det och tänker glada tankar ;P haha

Hade tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll, är så trött fast här sitter jag och har inte gjort mig klar eller något och klockan tickar iväg....

vi hörs lite senare.

fina bär,  


...................................




Dina varma händer bränner
på min kalla mage.
Dina kärleksfulla kyssar
bränner mina läppar.


Kärleken bränner hål på mig,
bränner hål i mitt hjärta.
Men jag kan ändå inte låta bli,
att älska dig

Av Malin - 1 november 2009 16:34

Allt bara snurrar i skallen och jag blir helt slut av att ens försöka få ihop allt.

Men du är nog den som finns i mitt huvud mest just nu, saknar din värme och din ödmjukhet, saknar allt. <3

Fast jag vet att det inte är så länge tills vi träffas igen, men det känns ändå som en evighet.


Love hurts <3

  Standing in the light of your halo.


Av Malin - 1 november 2009 15:17

...att det är 1 november idag! :)

Tiden går fort, känns som det var nyss man fick sommarlov och nyss man började om skolan.

trött björn  

In my mind is you...<3

Av Malin - 1 november 2009 15:03

Söndag...*suck*


Hade iaf en jätte trevlig kväll igår med mina kompisar och du <3 Kom hem rätt sent och det känns som jag har sovit bort halva dagen, vaknade för 2 timmar sen kanske och har inte orkat göra något sedan dess hehe (A)

Idag blir det bara ta det lugnt, försöka ladda upp krafterna för att stiga upp i morgon och fara till skolan. Är verkligen inte peppad på det, känns inte det roligaste...men som vanligt så får jag väll hoppas att skolveckan går fort ;)

Nu ska jag ta mig och äta lite sen lunch, hörs sen.




..................................................
.




I love you <3

skugg hjärta  

Ovido - Quiz & Flashcards