Alla inlägg den 11 november 2009

Av Malin - 11 november 2009 22:31

Har nu tänkt gå och lägga mig och sova, fast det blir nog att jag ligger och lyssnar på musik en stund först.

Har gjort bort lite skolarbete ikväll men mer skulle ha haft gjorts...*suck* Det känns som man bara står stilla och trampar...

Nä jag måste sova, kommer annars inte orka stiga upp i morgon. God natt.



..................................



Jag saknar dig så mycket att jag känner mig så tom inombords.

-----------------------------

Varför känns det som allt kommer att bli upp och ner?

fina bär,  



Av Malin - 11 november 2009 21:13

Kan inte koncentrera mig. Hatar mig själv just nu! Kan inte ens plugga. Känner mig så jävla ful så att jag skulle kunna skriva ner ett helt papper om hur ful och trasig jag är. Men då river det extra mycket i bröstkorgen och det gör nog ont just nu, åå den eviga smärtan! Vill bara ha dina varma armar runt mig för det är som att du gör så att smärtan domnar bort då du håller om mig. Saknar dig så det gör ont.

Kan inte låta bli att tänka på hur du inte tycker om någon annan tjej som är så mycket sötare och helare än mig. Jag förstår inte. På skolan tittar jag på alla söta, glada tjejer som passerar och tänker: Men hon skulle passa mycket bättre ihop med ******. Dom skulle säkert ha mycket roligare tillsammans...

Känner mig så liten då.

Jag är ingenting!

eye heart  

Av Malin - 11 november 2009 20:06

Redan Onsdag, konstigt nog har den här veckan typ gått fort. Men det ska vi inte hurra för än, det är inge helg än.

har haft fullt upp sedan jag kom hem från skolan så jag är helt slut nu och håller på att unna mig en stunds paus vid datorn och musik :) Mitt bloggande har verkligen blivit dåligt i veckan, men det är så mycket som händer nu...

Ska sätta mig och plugga och göra klart lite skolarbeten snart, eftersom jag inte gjorde så mycket i går får jag göra ännu mer idag :/ inte kul nej nej...

Vi hörs lite senare.



.....................................



Det går inte koncentrera sig på skolan, jag kämpar för att svara kompisarna och vara aktiv på rasterna men på lektionerna går det inte...det är då off knappen har blivit intryckt igen. Tankarna snurrar runt huvudet medans jag ser läraren som blir suddigare och suddigare framför mina ögon. Saknar dig så oerhört mycket att det gör ont i hjärtat <3

Samtidigt snurrar alla negativa tankar runt mig, dom hackar in sig i hjärnan och förklara bara för mig hur ful, fet och trasig jag är. Att det finns så otroligt många andra tjejor som är så mycket sötare och helare än mig får mig att titta i spegeln och undra vad du egentligen ser i mig.

Men så länge du inte släpper taget om mig, vill jag inte släppa taget om dig...<3

skugg hjärta  

Ovido - Quiz & Flashcards