Alla inlägg den 19 november 2009

Av Malin - 19 november 2009 20:35

Har verkligen slöat hela dagen...var ändå härligt att bara ta det lugnt :)

Har tänkt gå och lägga mig i sängen nu och se någon film eller någon serie som jag har på datorn.

I morgon är det helg och då ska jag vara med några kompisar och så, känns som jag har massa att planera inför helgen med tider och annat fast jag egentligen inte har något mycket att planera...

Hmm...nä nu får jag sådär ont i huvudet igen. *suck*

Ajaa...vi får väll se om jag orkar skriva något innan jag somnar men annars så hörs vi i morgon.

God natt!



..........................................



welcome to reality  

Av Malin - 19 november 2009 17:33

Redan torsdag...veckorna går faktiskt fort även om det inte känns så i början på veckan :P

Varit rätt lång skoldag idag men till min glädje så behöver jag inte plugga eller sitta med ett ton skolarbeten ikväll, ska bara ta det lugnt ikväll :) Har nyss ätit lite middag och ska nu bara slappa framför tv:n :)

Vi hörs lite senare.



..............................


Huvudet strålar av smärta.

Det ekar inombords av saknaden av dig.

Samtidigt så trycks mitt lilla självförtroende sönder men ändå så dansar jag på toppen av lycka.

Jag vet att jag grubblar för mycket, tänker för mycket...mitt "motto" om att ta en dag i taget funkar inte. Mina tankar kan inte låta bli på att försöka klura ut dagarna framöver...

Försöker skjuta bort det men det fortsätter gnaga i huvudet.

still pumping heart   <3

Ovido - Quiz & Flashcards