Alla inlägg den 24 november 2009

Av Malin - 24 november 2009 22:27

Ikväll har jag som sagt inte orkat plugga något mycket så det blir att plugga i morgon efter skolan, sen har jag hunnit sett halva en film och duschat :)

tänkte gå och lägga mig igen och se andra halvan av filmen efter jag gjort mig klar och så :) Vet inte om jag kommer hem direkt efter skolan så vi får se när jag skriver i morgon. Men vi hörs!

God natt!


Bara 1 månad kvar till Jul :)

 

Av Malin - 24 november 2009 20:24

Ger upp i pluggandet...har suttit ett tag nu men jag fattar ingenting så jag orkar inte göra något mer. Jag skjuter upp det tills i morgon...

Nu ska jag bara krypa ner i sängen och se någon film eller något.

hörs sen...



...............................



Önskar jag kunde få flyga iväg ett tag. Bara bort från allting...

Vara fri från allt och bara le medans jag flög högt bland molnen, men det är bara drömmar. Verkligheten slår till mig hela tiden. Jag hade vingar ett tag, men med tiden som hålet i bröstkorgen slet och rev så trasades mina fula vingar sönder mer och mer...Nu har jag inga.


Vill bara försvinna ett tag.


Medans all den här smärtan så hjälper det inte att fara till skolan och känna sig ful, trasig, dålig och ful igen. Det finns så många tjejor på skolan som är så vackra...förstår inte vad det är du ser i mig.

Det här kväver mig.


Smärtan i bröstkorgen dödar mig innifrån, långsamt och smärtsamt medans alla dom rösterna i huvudet som förklarar hur ful jag är kväver mig också långsamt och smärtsamt.

 

Av Malin - 24 november 2009 17:59

Bara tisdag, nej nu vill jag att veckan ska gå fortare ;P

Kom hem från skolan för ett tag sedan men har inte orkat gå ner och fixat något att äta, orkar inte ställa mig och laga mat för en person...tar nog bara en macka och ett glas mjölk. Sen så sitter jag här och har ångest över skolarbeterna som ligger bredvid mig, orkar verkligen inte sätta mig med dom fast jag vet att jag måste...

nåja, ska iaf ner och ta mig en macka nu.

Hörs sen.



............................



Som sagt, jag är bara den suddiga personen i hela stora bilden.


Varför slår ni inte till mig bara så jag faller ner till marken och trampar på mig! Det är i princip vad ni gör redan.

ÅÅ Det gör så jävla ont. Varför slutar det aldrig riva och slita...

Jag orkar inte mer....

 

Jag hittar inte meningen med livet...

Ovido - Quiz & Flashcards