Alla inlägg den 15 november 2009

Av Malin - 15 november 2009 22:20

Är egentligen inte trött men jag går och lägger mig ändå, kanske läser en stund eller lyssnar på musik.

Vill bara dra täcket över huvudet igen...


En ny skoldag i morgon, har tack och lov inte så jätte mycket plugg i veckan. Hoppas bara att den går fort. :)

Har en lång skoldag i morgon (*suck*) men vi hörs som vanligt i eftermiddag när jag kommit hem.

God natt.

gold kiss   <3

Av Malin - 15 november 2009 21:14

Ett ord, en mening, en bild, en dejavú är allt som krävs för att dras tillbaka. Tillbaka till det som har varit, tillbaka till det som är anledningen till att det river och sliter i bröstkorgen.

Det gör så ont i hela kroppen och det är svårt att andas. Vill flyga iväg ett tag men jag kan inte. Mina svarta, fula vingar har trasats sönder. Jag har inga vingar längre, inget som ens kan ge mig en liten förhandsmak om hur det är i friheten.

Börjar fundera på meningen med livet, det är svårt att hitta en...


Ska börja fara ut och träna, köpa gymkort eller bara fara ut och springa. Låta vägen susa iväg under mina fötter och höra musiken överrösta mina bi-stick-tankar i öronen.

På det sättet kan jag kanske vara lite fri.

 


Av Malin - 15 november 2009 15:43

Söndag idag, helgerna går alldeles för snabbt. Men har bestämt mig att inte gå omkring och vara deppig hela dagen för att det är söndag, har ju haft en underbar helg =) <3

Har röjt undan här lite nu och nu är jag faktiskt lite uttråkad...men får väll sitta vid datorn en stund till då och fortsätta lyssna på musik :)



.................................



När mina tankar leder in mig på dig så trycks mitt lilla självförtroende som jag har kvar sönder. Känner mig så dålig och så ful bredvid dig men samtidigt som en prinsessa. Det känns också som jag har en gammal roll att fylla... 

ÅÅ jag vet inte hur jag ska trycka bort tankarna...

Vill skrika och trycka händer för mitt huvud som bultar av smärtan. 

 

Av Malin - 15 november 2009 13:04

Har verkligen sovit ut idag känner jag, känner mig för en gång skull utvilad. Vaknade vid halv 11 någon gång och har nyss ätit lite frukost/lunch :)

Ska nu städa lite här sedan blir det väll bara ta det lugnt och lyssna på musik eller nått :)

vi hörs lite senare.




.....................................



Snart ännu en ny vecka, helgerna går alldeles för snabbt. Men jullovet börjar närma sig vilket känns jätte bra.

Hoppas den här veckan går fort.

Kan också inte beskriva hur mycket jag saknar dig. Klockan bara rusade förbi när jag var hos dig. Ville bara gå fram till klockan och dra ut batterierna så att visarna stannade.

<3<3

broken heart  

Av Malin - 15 november 2009 00:32

förlåtförlåt, är verkligen dålig på att skriva nu känner jag....ska bli bättre ;)

Har iaf nyss kommit hem från babe. <3 Vi har bara sett film och haft det allmänt trevligt och mysigt, fast jag tycker verkligen inte om klockan...den går alldeles för snabbt.

Är jätte trött så nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna. <3 God natt.



..................................



Vet inte vad jag riktigt mer ska säga än att jag svävar bland molnen nu. Du gör mig så varm och lycklig inombords. Älskar ditt leende och ditt skratt. <3 Mitt hjärta bankade hårt i bröstkorgen hela tiden, speciellt när du rörde vid mig. Önskar bara att jag kunde känna att jag duger för dig så jag kan få ditt ansikte lite närmare mitt, så att jag kunde få känna dina varma läppar mot mina...men den där lilla, mörka versionen av mig sitter innuti och skrattar bara åt mig och överröstar mina tankar med en massa kommentarer om hur ful och trasig jag är.

Men vill inte tänka på det. Det är så underbart i dina armar, hade kunnat sitta så i flera timmar till....men som sagt så tycker klockan inte om mig...

<3

so close...     

Ovido - Quiz & Flashcards