Alla inlägg den 10 november 2009

Av Malin - 10 november 2009 22:37

Har suttit ett tag nu med alla skolarbeten och jag har fått lite gjort men mycket mer skulle ha haft behövas göras...

den här dagen har konstigt nog gått ändå ganska fort, hmm....får bara hoppas att morgondagen går ännu fortare ;D Vill verkligen bara ha helg, älskar Lördags morgon nu när sådär mysigt, mörkt och kallt ute.

Nej nu måste jag sova. God natt vi hörs i morgon eftermiddag.



god natt (nallebjörn)   I miss you<3

Av Malin - 10 november 2009 20:01

Sorry igen för att jag inte har skrivit så fort jag kommit hem från skolan men orken har inte funnits...

Har varit så trött sedan jag kom hem så jag har inte pluggat än heller...måste nog sätta mig och göra det nu. :/

Sedan så satsar jag på en tidig kväll i kväll, var så jäkla trött i morse att jag nästan inte hörde väckaren. Kunde inte somna när jag hade lagt mig så jag låg och lyssnade på musik en stund.

Nej nu måste jag sätta mig med skolarbetena.

Vi hörs sen.



.....................................



Det känns som hela jag har börjat stänga av.

Orkar knappt hålla ögonen öppna på skolan för att jag inte sover bra på nätterna. Vill bara ha helg!

Hålet i bröstkorgen fortsätter riva och slita, kanske mer och mer för varje dag men det känns som jag börjar lära mig att leva med det. Jag börjar bli van med hur fruktansvärt ont det gör varje dag. Har nog inte gråtit på ett tag heller, som om någon har tryckt på en off knapp på mig.

exit  

Ovido - Quiz & Flashcards