Alla inlägg den 2 november 2009

Av Malin - 2 november 2009 23:36

Å fast jag är så trött så har jag ändå inte kommit i säng än, jag hade sovit nu om jag hade lagt mig och försökt slappna av...men ni vet hur det är på kvällen, man kommer på en massa saker man måste göra innan man lägger sig ;P

Nu ska jag iaf försöka gå och lägga mig, så att morgondagen kommer lite snabbare...en dag snabbare helgen ;)

Vi hörs som vanligt i morgon eftermiddag, har lång skoldag i morgon med :/

God natt!

  <3

Av Malin - 2 november 2009 21:52

okej nu har jag pluggat ett tag, har fortfarande ont i huvudet och skrivkramp + allt det där så har jag ändå inte fått in något vettigt i skallen :/ Orkar inte, jag måste och jag försöker verkligen men det går inte. Jag får inte in något i hjärnan, kanske för att jag måste plugga till ett prov i ett ämne som verkligen är skit tråkigt!

Nu ska jag ta en pus och ta något att fika och se tv en stund.

vi hörs lite senare :)

läxor  

Av Malin - 2 november 2009 17:45

Den här skoldagen har verkligen varit lång och jobbig :/ Är glad att vara hemma nu så jag kan ta det lugnt ett tag, fast skolarbetet kommer jag inte ifrån...har nämligen en fin hög med skolböcker här bredvid mig som jag verkligen måste ta itu med ikväll! *Suck* Men just nu ska jag bara vila en stund, lyssna lite på musik och nog ta en ipren för huvudvärken...

vi hörs sen.




..................................................
....


Idag är en sådan dag då hålet i bröstkorgen river som satan. Då allt bara känns så mörkt och då jag vill bara fara hem och lägga mig under täcket med händerna för öronen.

Kämpade mig igenom skoldagen, var jobbigt att ens försöka se glad ut hela tiden. Kan inte koncentrera mig på lektionerna heller, jag sitter där i klassrummet med böckerna framför mig och ögonen mot tavlan där läraren står och pratar men det känns samtidigt som jag inte sitter där.


Jag försöker flyga iväg med mina vingar men det går inte, jag lyfts knappt från marken hur jag än kämpar. Jag tittar mig omkring och ser att alla andra flyger iväg med sina vackra, vita vingar. Jag vill följa mer er men jag tittar på mina vingar och blir inte förvånad. Trasiga och fula är dom, precis som jag, önskar jag hade vingar som jag iaf kunde flyga iväg med.

 



Ovido - Quiz & Flashcards