Alla inlägg den 20 november 2009

Av Malin - 20 november 2009 23:45

Är redan hemma, är så trött så jag orkade inte vara ute nå längre...

ska ta en lång sovmorgon i morn, så vi hörs sen.

God natt.



..................................



Jag fortsätter att sjunka och sjunka, jag vet inte vars botten är...

Känner mig så liten, så ful, så dålig och så trasig...jag är allt det du inte är. <3


Hålet i bröstkorgen fortsätter slita och riva. Vill gråta men kan inte. Känns som det var länge sedan jag grät sist, är väll lika bra. Men fortfarande så önskar jag att jag kunde få dra täcket över huvudet ett tag och bara försvinna. Den där saxen lockar mer och mer igen att få dra några streck över armen.


Jag lägger mina armar om mina skakande ben, gungar fram och tillbaka i ett försök för att få smärtan i bröstkorgen att försvinna...men den finns där ändå.

 



Av Malin - 20 november 2009 19:23

Jag sjunker bara längre och längre ner i kvicksanden. Hålet i bröstkorgen river och sliter som vanligt men det är nu det gör mer ont. Känner mig liten, ful och trasig igen...det verkar inte försvinna från mitt huvud. Hela tiden är det någon som viskar nära i mitt öra, tydligt om hur dålig jag är. Vill bara försvinna...dra täcket över huvudet och försvinna.

Men det är inte så enkelt.

Jag orkar inte mer...

 


Av Malin - 20 november 2009 17:46

Hej på er. Dagens skoldag har ändå gått rätt fort, vart mycket skratt och andra rolighteter :)

Har nyss kommit ut från duschen och ska nu göra mig lite i ordning sen gå ner och hjälpa till med fredags maten :) Kommer över lite härligt sällskap som ska äta middag hos oss, trevligt trevligt :)

Vi hörs lite senare.

 

Ovido - Quiz & Flashcards