Alla inlägg den 18 november 2009

Av Malin - 18 november 2009 22:39

ska gå och lägga mig nu, eller som vanligt så kommer jag inte somna än på ett tag men ska gå och lägga ändå.

vi hörs i morgon när jag kommit hem från skolan. Har en rätt lång och halvjobbig skoldag...men men det är snart fredag ;)

God natt


 

Av Malin - 18 november 2009 21:58

Jag drar täcket över huvudet, men det räcker inte...inte på långa vägar.

Hålet i bröstkorgen fortsätter slita och riva, det har det gjort såå länge nu...har börjat lära mig att det gör ont när jag vaknar på morgonen och när jag lägger mig på kvällen.

En mening, en bild, ett ord, en återblick är allt som krävs för att det ska riva till ännu mer. Så att jag känner hur gråten vill komma och hur jag bara vill krypa ihop till en boll på golvet med benen om min kropp som darrar av smärtan och bara gråta...önskar någon kunde lägga en hjälpande hand på min axel och hjälpa mig upp men det finns ingen.

Iställer sväljer jag gråten och sitter som fast frusen istället, musklerna spänner sig så att det börjar värka överallt efter en stund.


Vänder på huvudet för att titta mot min rygg där mina trasiga vingar satt tidigare. Nu har jag inte ens några...


Freedom is not free.

heaven hell  

Av Malin - 18 november 2009 20:08

Hej på er. Har nyss kommit hem efter en trevlig eftermiddag men mina kompisar :) Efter skolan vart det lite shopping sedan gick vi och käkade och hade det jätte trevligt. Är jätte trött nu, Måste verkligen försöka somna tidigare, jag lägger mig ändå i en rätt hyfsad tid men jag kan inte somna direkt, det tar typ en timme eller två...

Nåja, måste sätta mig och göra lite skolarbeten nu...och efter dom blir det att bara ta det lugnt ett tag innan duschen sen sova :)

Vi hörs lite senare.



.......................................



Eko.....Eko......Eko.....Eko.....Eko....


skugg hjärta  

Ovido - Quiz & Flashcards