Alla inlägg den 16 november 2009

Av Malin - 16 november 2009 22:52

Är helt slut så nu ska jag krypa ner under täcket och sova. Har pluggat lite ikväll men som vanligt så gick det inge bra, får ta itu med det i morgon eller nått.

Kändes jobbigt att stiga upp tidigt i morgon, vi har verkligen inte ett bra schema. Nästan alla andra har en liten sovmorgon någon gång i veckan men inte vi nej...

Ajaa, det är väll bara bita ihop det är ju snart jullov :)

Nu ska jag sova men vi hörs i morgon efter jag kommit hem från skolan.

God Natt.


..................................................
......



so close...   <3

Av Malin - 16 november 2009 21:22

Att pressa sig själv utan att egentligen orka var så härligt. Att ha kontroll över något och det enda man kunde koncentrera sig var att träna och lyssna in musiken som spelades högt i öronen.

Fast i morgon blir det nog en spring runda, kände mig ännu mindre när alla vackra, snygga, vältränade tjejor gick förbi med deras snygga träningskläder och sneglade konstigt på mig...


i morgon är det en ny skoldag, bara tisdag...skolarbeterna går i vågor, ibland är det jätte mycket att göra och ibland är det lite mindre, men hur det än är så kan jag inte koncentrera mig längre i skolan.

Jag försöker men det hjälper inte alls...

orkar inte  

Av Malin - 16 november 2009 19:27

Har nyss kommit hem från gymmet, kändes faktiskt väldigt bra och härligt att träna. :) Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det väll plugga lite, fast som vanligt så kommer jag väll sitta och stirra ner i böckerna fast jag inte kan koncentrera mig på det jag ska plugga på... :/

vi hörs lite senare.

 

Av Malin - 16 november 2009 16:47

Kom hem från skolan för en lite stund sen. Är helt slut, men ska gå och börja med middagen. Någon måste ju se till så att den hamnar på bordet...

har också jätte ont i huvudet, kommer inte orka plugga sen men jag måste...

vi hörs lite senare.



....................................



Känner att den lilla orken jag har kvar försvinner sakta men säkert...

Skoldagen har bara dragit sig fram och jag är så glad att den äntligen är slut. Det känns som jag har gått omkring som en zombie på skolan. Är så trött att jag har ont i huvudet.

Efter man har fått lite mat i magen strax så måste jag sätta mig och plugga sen blir det nog en sväng på gymmet...

Vill bara ha helg, men vem vill inte det...

 


Ovido - Quiz & Flashcards