Alla inlägg den 3 november 2009

Av Malin - 3 november 2009 22:42

Ska försöka somna i en vettig tid ikväll, har varit helt död på morgonen i veckan och det har inte gått att koncentrera sig på lektionerna i skolan villket gör att jag halkar efter ännu mer :/

Har inte pluggat ikväll heller, har inte orkat...duktigt Malin nu skjuter du upp det igen :(

Oj nu vart det negativt här men jag känner att skolan börjar kännas tyngre och tyngre för varje dag.

Så om ett tag så ska jag gå och lägga mig och sova :) Låta morgondagen komma snabbare = En dag närmare helg <3

Vi hörs i morgon eftermiddag, God natt.

exit  

Av Malin - 3 november 2009 18:59

Gud vad klockan går snabbt när man har kommit hem från skolan, men den kan inte gå snabbt när man är skolan ;/

Har inte tagit till mig ork än att sätta mig och plugga, måste nog göra det nu...

Ja vi hörs sen.



................................



so close...   Varför känns du så långt borta när du egentligen inte är det. Tar max 10min att åka bil till dig men det känns fortfarande långt borta. Skulle ge vad som helst för att få vara i din famn nu...men det går inte för du är så underbar att du skulle se smärtan i mina ögon och börja fråga mig vad det är för fel, jag skulle inte få fram något svar om du frågade mig det. Jag kan inte ens göra en spricka i bubblan som är runt mig.

Varför ler den mörka flickan i mig så plötsligt....Jag bara ryser till och ryggar tillbaka, som vanligt vinner hon.

Av Malin - 3 november 2009 16:08

Har kommit hem från den jobbiga, långa skoldagen...vi har verkligen inte det bästa schemat :/ Tur att jag har väldens bästa klasskompisar som gör att dagarna blir fyllda av skratt <3

Huvudet dunkar så jag ska bara ta det lugnt ett tag innan det blir middag sen efter det blir det att plugga :/

Vi hörs sen.



..........................

 

crying

Det känns som någon har dragit ut all min ork att stå på benen. Det gör ont i hålet i bröstkorgen och det är svårt att andas. Allting känns så mörkt, som om jag vinglar omkring i mörkret som är gapande stort, det finns ingen utväg. Tårarna når mina ögon när plötsligt gör ondare i bröstkorgen, jag försöker tvinga ner tårarna men dom kommer ändå och jag orkar inte hålla emot längre.

Huvudet bara snurrar.

jag orkar inte....


Ovido - Quiz & Flashcards