Alla inlägg den 7 november 2009

Av Malin - 7 november 2009 19:31

shiet varför går tiden så snabbt. Kanske för att jag gruvar så mycket mig inför kommande vecka :/

Har absolut inte gjort något vettigt idag men tänkte röja upp här en stund nu. Blir nog en lugn kväll, har så ont i huvudet så jag orkar inte fara ut någonstan. Det kändes trist men det känns som jag behöver ta det lugnt kanske. :)

Vi hörs lite senare.




..................................................
..


orkar inte  


Varför gör det ont i hålet i bröstkorgen men så finns ju också värmen från dig som är så behaglig.

Varför känns det som all smärta och allt bara är bortblåst med vinden när jag kliver in genom din dörr, när jag ligger i din famn. När jag har varit tvungen att slita mig och gå så är allt tillbaka igen, hålet i bröstkorgen fortsätter slita och riva precis som det gjort innan i flera dagar. Fast fortfarande finns lite av din värme kvar hos mig. Hålet i bröstkorgen beror inte på dig, utan för allt det andra!

åå det gör så ont när ska det sluta! Jag orkar inte längre!

Smärtan kommer i vågor och ögonen fylls med tårar fast jag gör mitt bästa med att försöka pressa ner dom, vill skrika ut men jag kan inte.

Vill kunna ha friheten att flyga iväg men mina vingar är för trasiga.

 

  


Av Malin - 7 november 2009 15:26

Gud vad tiden gick snabbt då, har typ inte gjort något sedan jag vaknade. Har bara sett film på datorn.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll men vi får väll se :) kände inte för att sitta hemma....

Nu ska jag återgå till filmen.

vi hörs lite senare :)




.........................................



Hålet i bröstkorgen fortsätter slita och riva som det har gjort i flera dagar nu, men det gör faktiskt mindre ont när du finns i mitt huvud. Som att smärtan fortfarande finns där men lindras lite <3

Saknar dig så det gör ont, love hurts <3 Nu känns det som du är typ 100mil bort igen fast du egentligen är så nära...


Det går inte att beskriva med ord <3

hands heart  

Av Malin - 7 november 2009 11:59

Vill bara spola tillbaka tiden så det blir fredag kväll igen <3 Du förgyllde min kväll. Orden som vi båda vill säga till varan men inte vågar gnager inombords, dom vill glida över mina läppar men det är något som drar tillbaka dom. Orden är Jag älskar dig och betyder mer än tusen andra ord.

Din famn är så otrolig, varm och så oerhört oemotståndlig och du är så gullig att du tar emot mig med öppna armar när jag vill krypa närmare. Vill bara spola tillbaka tiden. Du får mig skratta och le och att se dig skratta med ditt underbara leende får det att värmas inombords.

Men samtidigt som allt det här underbara så finns fortfarande dom negativa tankarna i min skalle och gör så att jag får så satans i huvet. Han är ju så underbar på alla sätt och vis, varför skulle han ens öppna ögonen mot mig? Jag tittar mig i spegeln och förstår inte.

Det bankar i huvudet och jag kniper ihop ögonen och trycker händerna mot skallen. Försöker tränga bort alla negativa tankar om mig själv och bara tänka tillbaka på dig och när jag ligger i din varma famn. <3

sjö/solnedgång  

Av Malin - 7 november 2009 11:17

God morgon på er, vaknade bara för en liten stund sen och det känns skönt att inte ha sovit bort hela dagen ;)

Hade jätte trevligt med kompisarna igår, blev en film, godis och en massa skratt :D Alla började som dra sig hemmåt rätt tidigt så då for jag till dig och hade det jätte mysigt <3

så nu blir det frukost om en liten stund sen blir det väll bara att ta det lugnt ett tag :)

vi hörs lite senare.

spikar   <3  

Ovido - Quiz & Flashcards