Alla inlägg den 9 november 2009

Av Malin - 9 november 2009 23:34

hej, sorry för att jag inte har skrivit på hela dagen men jag har inte orkat.

Hade tänkt mig en tidig kväll men så blev inte fallet...borde gå och lägga mig nu kanske.

Lovar att skriva mer i morgon efter jag kommit hem från skolan.

God natt.



.................................


den här dagen varit den jobbigaste, utdragnaste och längsta någonsin. Får mig nästan inte upp på mornarna, äter dåligt till både frukost och lunch så i slutet på dagen är jag svimfärdig och darrar i hela kroppen, jag kan inte koncentrera mig på lektionerna av alla möjliga anledningar, gruvar mig bara för att fara hem efter skolan, efter middagen är det läxor som kommer gälla hela veckan...

Varför är det så mörkt igen? Jag trevar omkring i mörkret och söker en lysknapp men hittar ingen. Hålet i bröstkorgen fortsätter riva och slita som det gjort i flera dagar nu men jag har börjat lära mig att kunna pressa ner tårarna när jag är på skolan iaf...

Nu är jag så trött att huvudet snurrar, skulle ha lagt mig tidigare men skolarbeten kommer jag inte undan.

God natt!

gold kiss  

Ovido - Quiz & Flashcards