Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Malin - 2 augusti 2009 23:46

oj, jag är lite imponerad på mig själv. Jag har inte suttit framför datorn alls idag, eller jaaa...förutom nu då ;) hahah, men det är ju sommar och då måste man ta vara på alla lediga dagar :D

Har varit med Angelica idag och vi hade det riktigt trevligt :) Skulle gå till kiosken och då stöter man ihop med flera klass kompisar som man har gått ut med, var trevligt att träffa dom :D


Ska iaf försöka lägga mig lite tidigare idag, kunde inte somna igår :/

Ajaa, vi hörs i morgon. Puss på er <3

Av Malin - 2 augusti 2009 00:10

Jaa, idag är det ju 1 Augusti, eller ja nu är det den 2 Augusti...gud vad tiden har gått fort. Har iaf haft det trevligt med ett par kompisar kväll. For iväg efter jag hade ätit lite middag :) Vi såg en film, åt godis och prata väll mest.

Känner mig så dålig om dom ska börja prata om killar. Man kan säga att jag blir lite avundsjuk på dom. Dom är allt jag inte är när det gäller killar! 

Inte konstigt att sms killen aldrig hör av sig, dom stunderna då vi pratar om killar när vi är ett tjejgäng så vill jag bara sätta mig i ett hörn och gunga fram och tillbaka samtidigt som jag försöker stänga ute alla röster som jag hör.

Kände hur trycket i bröstkorgen kom smygandes när jag tyst i min skalle börja förklara för mig själv hur dålig, ful och tjock jag är...

Ville säga att jag var tvungen att gå på toa eller något bara så att jag kunde få stänga in mig och samla mig en stund. Men kroppen löd mig inte, huvudet skrek att jag skulle gå därifrån och stänga in mig på toan men kroppen ville inte. Jag satt där som fastfrusen och kippade efter andan tyst med blicken ner i golvet......


Nu ska jag sova, stänga ute allt och somna...vi hörs i morgon puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards