Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Malin - 13 augusti 2009 20:56

Det kliar i händerna för mina fingrar sakna att få dansa över tangentbordet och låta mig skriva av mig lite. Brukar kännas lite bättre då, när jag har fått skriva av mig lite men nu är det som en vägg har dykt upp i skallen på mig :/

Har hjälpt syrran efter middagen, färgade hennes hår osv...vill också färga mitt hår, usch så fult det är...

Nu har jag iaf inget att göra, igen :/ Ska nog gå ner och se tv eller kanske läsa. Jippie vilket liv jag har....


Vi hörs igen på ett tag. Ska komma på något bättre att skriva om.

Kraam <3

Av Malin - 13 augusti 2009 18:32

har typ varit på stan hela dagen känns det som. Syrran var också på shopping humör så vi for in till stan och shoppade loss :) Köpte lite små grejor och 2 par tröjor, ska ha ena på första skol dagen. :) Nu har jag då löst kläd-problemet ;D

Har nyss ätit lite middag, mamma ringde just när vi skulle hem och undra när vi skulle komma hem för hon var så hungrig och ville börja med middagen. Haha lilla mamma kan vara så söt ibland <3

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag sedan hjälpa syrran lite :)

Vi får höras lite senare. Kraam på er <3

Av Malin - 13 augusti 2009 11:22

Idag vaknade jag runt tio igen och det var inte så farligt sent :)

Hade ju en liten "spa kväll" för mig igår och nu känner jag mig jätte fräsch och fin :) Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Funderar på att fara till stan, ska fråga om syrran vill följa med. Är lite shopping sugen :)

Vi får höras senare. Kraam på er<3

Av Malin - 13 augusti 2009 01:41

Det här med att vända på dygnet funkar inte för mig, men jag måste skärpa mig. Snart är det skola och då måste man stiga upp tidigt igen....huuu :/

Ajaa, nä ska sova ut i morgon. Så tänkte bara säga God natt till er,

Vi hörs i morgon. Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards