Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Malin - 25 augusti 2009 21:51

Ni har säkert hört den förr och jag har kanske lagt ut den tidigare, men ääh skit i det haha ;P

Av Malin - 25 augusti 2009 19:36

jävla huvudvärk! Kom hem rätt sent idag med och är skit trött! Plus att huvudet dunkar av smärta....och i morgon blir det ännu en lika lång dag, jag fick verkligen ett jätte dåligt schema. Börjar tidigt och slutar sent :/

Ajaa, i morgon efter skolan så ska jag inte direkt hem utan ska göra lite ärenden på stan och även shoppa lite om jag orkar. Så det kommer nog inte bli så mycket bloggande i morgon, men ni överlever nog ;D

Nä hörrni, nu ska jag ta mig en ipren och slänga mig på soffan och se tv :) Ska försöka tjata på syrran eller mamma att gå och köpa godis till mig, vart såå godis sugen hahaha (A)


Vi hörs. Kram på er<3

Ovido - Quiz & Flashcards