Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Malin - 30 augusti 2009 17:02

Jag suckar när jag tänker på att det är skola i morgon. Jag blundar och låter tankarna trilla över linjen, låta dom sväva under ytan och bara må bra ett tag men jag försöker samtidigt klättra upp på linjen för att komma tillbaka till verkligheten. Jag öppnar ögonen och stirrar upp i taket, musiken som spelas från min dator får mig känna mig mer välkommen till verkligheten. Jag vrider lite på huvudet för att titta på min klocka som står på sängbordet, jag vrider snabbt bort huvudet och suckar. Tiden går för snabbt, varför kan man inte få vara under ytan och låta tiden stå stilla i verkligheten så det inte känns som man har förlorar en massa tid.

Men musiken får mig samtidigt mig att trilla över linjen mer....

Jag suckar och sätter mig upp, tittar omkring i mitt rum efter något som kan distrahera mig från att fara under ytan. Jag plockar upp en bok som ligger på golvet och börjar läsa från första sidan....

Jag läser och läser och boken lyckades fånga mig....

Av Malin - 30 augusti 2009 11:18

Usch redan söndag, vars har helgen tagit vägen??

Idag så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, kanske sätta på någon bra film och krypa ner i soffan :) Snart är det ju måndag och början på en ny vecka så då måste man ta det lugnt och hämta krafter ;P I veckan kanske jag ska träffa "sms killen", fast jag vet inget riktigt än...

Nä nu ska jag höra om syrran och mamma vill se någon film. 

Vi höres kraam <3

Av Malin - 30 augusti 2009 02:52

Kom hem för ett litet tag sedan. Kvällen har både varit rolig och tråkig, hahah... Var trevligt att träffa alla kompisar och så :) Drack bara litegrann så jag blev inte full villket var rätt härligt att vara nykter :) Men efter ett tag fick jag lite långtråkigt, ajaa man dör inte av det ibland haha :)

God natt på er. Kram <3


.......................


Jag sitter på bänken och låssas titta in i elden. Jag ser bara något rött suddigt som flammar en bit framför mig och allas röster är bara ett brus i örat. Jag har trillat över linjen igen, jag har låtit tankarna dra ner mig under ytan. Tänker på alla personer jag såg nyss ovanför ytan, vissa känner jag igen och andra inte. 

Ovido - Quiz & Flashcards