Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Malin - 11 augusti 2009 19:08

Gud jag måste verkligen försöka dra bort min nervositet och alla tankar nu inför gymnasiet! Går omkring och funderar och är nervös...puuh! man blir ju alldeles slut i skallen! Har iaf hafft en trevlig förmiddag hos Angelica där vi satt vid datorn mest sen såg vi någon film :)

Nu ska jag bara ta det lugnt, ska rota lite här hemma och kolla om vi har nå popcorn eller något annat gott ;D Vi ses <3


.......................................


Mina tankar driver inte ner mig under ytan, på en annan nivå, lika mycket längre. Jag har lyckats hålla mig på ytan och stannat där. Men det är klart, ibland så försvinner jag in i mig själv då är det bara så härligt att sätta på musik och stoppa headset i öronen och slänga mig på sängen och vara där på en annan nivå med musiken i bakrunden.


Men när jag drar mig mot ytan för att få grepp om verkligheten så bränner hålet i bröstkorgen till lite. Jag drar armarna runt benen som för att hålla ihop mig själv. Jag vet att jag lider lite genom att dagdrömma om något som bara är en dröm för mig, men just nu bryr jag mig inte....


Av Malin - 11 augusti 2009 12:00

lyckades stiga upp ganska bra tid idag, vaknade ungefär vid 10 tiden :)

Innan jag somnade igår så som vanligt då kommer en massa tankar in i skallen och genast börjar jag tänka på gymnasiet igen. Så nu har jag bestämt mig att jag ska sluta tänka så mycket på det och gå omkring och vara nervös...så jag skjuter gymnasie tankarna åt sidan ett tag iaf.

Efter jag har hoppat in i duschen ska jag fara till Angelica, hon ringde mig typ just när jag hade vaknat. Hahah som den morgonpigga personen hon är ;P


Vi får höras lite senare. Kram <3



Av Malin - 11 augusti 2009 00:28

....tiden bara rusar förbi utan att jag ens har gjort något roligt idag. Har bara strött omkring här hemma i mina mjukis kläder....usch jag måste ju göra något nu innan skolan börjar, ni vet när skolan börjar igen börjar allvaret haha ;D

Nä nu ska vi vara possetiva, är rätt trött nu så nu ska jag försöka sova även fast jag inte har sådan stor lust. Hahah :)


Ajaa, vi får höras av i morgon, Kram på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards