Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Malin - 24 augusti 2009 22:31

För ovanlighetens skull så har jag gjort mig klar för sängen i en bra tid :)

Brukar vara jätte stressad på kvällarna men har varit alldeles lugn. Idag har jag som sagt inte gjort så mycket alls. Vilat inför denna långa vecka ;P

I morgon är det skola då, måste komma ihåg att ta med mig skol böckerna i dom ämnena jag har en liten läxa i. 


Nä hörrni, jag ska sova nu! jag har en lååång skoldag i morgon med, men vi hörs när jag kommit hem från skolan :)

Kram på er <3


....................................


Jag sliter och drar i mina egna tankar så jag blir alldeles slut i huvet, jag försöker få mina tankar att stanna på den linjen jag byggt upp. Försöker få dom att inte sjunka ner under ytan. 

Jag drar och drar och lyckas med tur att hålla dom på ytan. Mina tankar och drömmar gör så att jag försvinner i mig själv när något på ytan inte fångar min uppmärksamhet...

Jag skakar till mig själv i ett försök att få mig vakna till. Jag tittar på läraren som står vid tavlan med en pennna i handen, det är så tråkigt att bara sitta och lyssna"!.....

Jag suckar och lägger ansiktet mellan mina händer och känner tankarna sjunka ner under ytan igen men snabbt börjar dra i dom igen, där ingen ser eller hör så fortsätter jag min inre kamp i skallen... ;P

Av Malin - 24 augusti 2009 18:30

Trodde jag inte skulle få mig upp ur sängen i morse...hatar måndags mornar, men dagen på skolan började rätt bra iaf :)

Åt middag för ett tag sedan och la mig i soffan sen, var jätte trött. Låg på soffan ett tag och vilade men det var inge bra på tv tyckte jag så nu ska jag nog lägga mig och se en film :D


Måste bara berätta att vi hade ett skolämne i skolan idag som jag inte är så jätte bra på och min lärare i det ämnet på min gamla skola tyckte verkligen om mig, och jag tyckte om henne. Hon var så snäll och förstod själv på mina ansiktsuttryck när jag inte fattade, då kom hon så snällt och hjälpte mig. 

Jag tror också att hon såg sådär djupt i mina ögon och såg hur ont innombords jag egentligen hade och jag tror hon försökte trösta mig lite diskret när hon såg när jag hade som ondast. 

Hon hjälpte mig verkligen och jag har inte riktigt hunnit tacka henne för det, hon hjälpte mig med skolan oerhört mycket men hon hjälpte mig också att glömma smärtan som jag hade i bröstkorgen, jag skämms nästan när jag tänker på att jag aldrig har tackat henne....måste fara förbi min gamla skola någon dag och göra det. <3

Det är svårt att förklara men hon var den glada personen som tystlåtet förstod mig lite och hjälpte mig....

Jag tittade idag på min nuvarande lärare i det ämnet på min nya skola, hon är inte alls så där glad och snäll som min gammla lärare var....


Vi hörs lite senare. Kram på er<3


Ovido - Quiz & Flashcards