Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Malin - 29 augusti 2009 17:14

Sitter och lyssnar lite på musik och tyckte den här låten hade rythmen ;D

Ska snart äta sen ska jag fara iväg så ni får ha det en trevlig Lördags kväll :)

Vi hörs i morgon efter att jag har sovit ut ;D

ha det så bra! Puss <3

Av Malin - 29 augusti 2009 14:56

Gud så skönt med Helg!

Veckan har gått fort men samtidigt inte, hahah (?)Hade jätte trevligt igår med alla kompisar, speciellt när vi gick förbi ett kill gäng på väg hem till en kompis. Vi stannade och prata med dom fast vi aldrig träffat dom tidigare, dom bjöd på cigg och var jätte trevliga ;D hahah jag fick värsta kicken av att bara prata med trevliga främmande personer. hahha :D

Håller just nu på att göra mig iordning, efter middagen ska jag iväg hem till några kompisar och vi ska nog vidare på fest eller något :D

haha livet leker just nu!! Känner mig på topphumör haha...

Aja, vi hörs lite senare. Kraam på er<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards