Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Malin - 21 augusti 2009 23:45

ska börja med att börja be om ursäkt för mitt dåliga bloggande dom här dagarna...har helt enkelt haft fullt upp och kvällarna har gått för snabbt för att jag ska ha orkat sätta mig vid datorn.

Skolan har ju börjat i veckan och jag hade helt klart inte vänt om dygnet så jag har varit skit trött på kvällarna efter att jag har stigit upp tidigt, varit nervös, farit till skolan, varit lite mer nervös, farit hem med en liten lättnad över att jag slipper vara nervös en stund, sen på kvällen igen är jag så nervös igen att jag inte kan somna när jag vill sova :P Jag måste ju ha rekordet i den mest nervösa människan...haha tur att det är helg nu iaf ;D

Jaa, nu har jag börjat Gymnasiet. Det låter stort och vuxet tycker jag, första dagen i skolan kände jag: Vad faan gör jag här? 

Men nu känns det bättre efter ett par dagar på skolan :) Men jag kan fortfarande inte fatta att jag, Malin, har börjat Gymnasiet. usch, nu ska jag sluta prata och tänka så mycket på skolan...jag blir ju bara mer trött.

Lovar att skriva oftare nu har bara varit full proppad vecka.


Nu ska jag verkligen sova, ååå gud så skönt! Sovmorgon, yeeeaaah! :D

vi hörs i morgon. Kraam på er<3

Ovido - Quiz & Flashcards