Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Malin - 10 augusti 2009 14:21

Joo, Första dagen i gymnasiet börjar närma sig och det känns som jag inte riktigt har hunnit med sommaren. Vill ha sommarlov minst 1 måndag till , tack :] Nää men jag börjar bli lite nervös... :/


NÄ nu pratar vi om något roligare...


Idag ska jag inte hitta på så mycket, ska försöka stänga ute alla skol tankar som snurrar runt skallen som fåglar hahah ;D Ska nu äta lite lunch, är faktiskt lite hungrig :) Vi hörs på ett tag. Kram <3

Av Malin - 10 augusti 2009 00:24

Hej på er alla igen! Idag kom jag, syrran och mamma hem från några släktingar, vi var och hälsade på dom ett par dagar och sovde över där :)

Hade inte så possitiv inställning på att fara dit men jag hade faktiskt ganska kul, visst det kan bli lite långtråkigt ibland men när hela tjocka släkten har samlats så blir det genast mycket skratt :D Var kul att träffa kusinerna som är ungefär jämn åriga som mig, super trevliga. Och mina mostrar och deras män och min morbor osv....jaa som sagt nästan hela tjocka släkten var samlad :)


Är rätt trött nu så nu tror jag att jag nog ska sova :)

Vi får höras i morgon. Puss på er <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards