Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Malin - 31 augusti 2009 22:35

Är det bara jag som tycker det är faktiskt lite mysigt med höst-mörkret? :) Tycker även om det på vintern men man blir lite less på att nästan aldrig se solen. Ajaa mörkret är mysigt iaf :)

Tänkte göra en tidig kväll och jag tycker att jag har lyckats ganska bra! :D Nu ska jag bara stänga av datorn, kanske läsa en lite stund sen sova. 

Har nästan lika lång skoldag i morgon så vi hörs väll någon gång i eftermiddag.

God natt! <3

Av Malin - 31 augusti 2009 17:17

Gud så trött jag var i morse! När jag vaknade och steg upp så ville jag bara krypa er under täcket i mina varma säng...men skolan kallade ;P

Har haft en lång dag idag och jag tror att ikväll ska jag nog bara vara hemma och  ta det lugnt, kanska sätta på en film :) Är så slut i kroppen att jag vet inte vad....haha åå jag vill att det ska vara helg redan nu ;D

Nä nu ska jag gå ner och se en film :)

Vi ses. <3

Ovido - Quiz & Flashcards