Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Malin - 12 augusti 2009 17:40

orkade inte sätta mig vid datorn när jag vaknade och sedan så kom pappa förbi här och tog jag och syrran med på Lunch :) Det var trevligt och maten var jätte god. Nu sitter jag bara i mitt rum och lyssnar på lite musik.

Funderar på att pyssla om mig själv lite, kanske en ansiktsmask och måla naglarna :) Men ska bara ta det lugnt en stund först.

Vi hörs, kraam på er<3


..................................................


En tanke slog mig idag när jag tittade ner på min arm och såg mina fula ärr som jag själv har gjort. Vad kommer mina nya klass kompisar tycka om mig om dom såg ärren? Jag kan inte lura någon som frågar vars jag har fått dom ifrån, ingen tror på mina dåliga ursäkter. Kommer dom se mig som ett Emo fast jag inte alls beter mig eller ser ut som en. Jag antar att dom kommer se mig som det endå men ska försöka dölja ärren så länge som det går. 

Tycker inte heller om när kompisar och släkt ska kolla vem som är brunast, ni vet, man skojjas och lägger armarna mot varandra och bedömmer vem som är brunast. Självklart så ställer alla sig på den sida på den armen där mina ärr är ingraverade i min arm. När jag utan att tänka höjer armen mot den andras arm och ser ärren som är lite brunare än resten av min arm och lite rosa så stelnar jag till och drar armen bakom ryggen och klämmer fram orden bland mina tänder: Jag tror du är brunare.


Vet inte om jag ska hata mig själv för dom ärren eller inte.....


Av Malin - 12 augusti 2009 00:16

Jaa, tänkte bara säga God natt till er. Ska försöka lägga mig och sova eller så kanske jag ska läsa en stund. Vi får se :)

Orkar inte skriva så mke mer, så det blir ett längre inlägg i morgon.

God natt på er <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards