Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Malin - 5 augusti 2009 22:00

hej på er. Har varit skönt väder här hemma idag och jag har egentligen inte gjort så mycket. Pratat med pappa lite i telefonen, suttit och sett tv, följt mamma och handlat....hahah joo det var typ min dag :P

I morgon efter "lunch" tid så ska jag, mamma och syrran fara iväg och bo hos några släktingar ett par dagar :) Var kanske inte så jätte sugen på att fara dit men det blir säkert trevligt, vi ska ändå inte stanna så många dagar :)

Så det blir en tidig kväll för mig och det blir nog inte något inlägg i morgon, sorry...

Ajaa, vi hörs om ett par dagar :) Sköt om er, kraam <3


............................................


Man säger att Tiden lä'ker alla sår...

Men, Hinner Dina sår läka Innan din tid tagit slut?

Av Malin - 5 augusti 2009 02:18

Usch, jag kan verkligen inte lägga mig i tid...skolan börjar ju snart :/

Har inte hänt så mycket idag, har bara varit hemma och städat i mitt rum (?)

Sedan har jag varit lite med syrran, åkt och köpt godis sen satte vi oss med mamma och såg lite tv och åt godis :)


Kanske dax att sova fast jag inte har någon lust :P

Ajaa, god natt då <3


..................................


Som sagt är det så lätt att bara låta mina tankar glida under ytan, på en annan nivå, och låta kroppen hasa sig fram. Men jag vet att jag inte kan låta mina tankar dra ner mig hela tiden. Så fort jag känner mina tankar glida iväg så försöker jag sysselsätta mig med något som kräver koncentration...

Men det är så lockande att få smita en stund från verkligheten och bara låta mig, mina tankar, drömma om något annat.


Kylan biter i mig fast det inte ens är kallt. Jag låter duschens varma strålar mjuka upp mina muskler, jag står länge och bara blundar och låter vattnet slå mot mitt ansikte. Även om jag har på hög värme på vattnet så fryser jag ändå. På något sätt känner jag hur behaglig värmen är men jag känner ändå att jag fryser, jag fryser ändå in i själen.

Jag försöker göra mig mindre så att vattnet når mig mer men fryser ändå.

Jga ger upp efter ett tag och kliver ut ur duschen.


Jag vill sova men samtidigt vänta på att mina tankar ska dras bort ifrån mig igen, som sagt...att låta tankarna vara på en annan nivå är som att sova, fast bättre... ;P 

Ovido - Quiz & Flashcards