Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Malin - 16 augusti 2009 23:21

Är redan trött och jag nästan jublar för det. Vill börja gå och lägga mig och kunna somna i vettig tid nu. Haha fan vad tråkig jag låter :P

Idag har jag inte gjort så mycket, hade tänkt fara och vara med kompisar men då var typ alla jag ville vara med upptagna, äsch det kommer fler dagar :)

Nu ska jag läsa en stund kanske, brukar bli mer trött av det sen sova.

Vi får höras i morgon. Kram <3


...........................................


Även om han inte skrev något speciellt så värms mitt hjärta av att han bryr sig lite grann iaf. :)


Av Malin - 16 augusti 2009 13:34

Usch, skolan närmar sig mer och mer.....huvva vill ha mer sommar :]

Ajaa, ska iaf försöka njuta av dom sista dagarna :) Nu ska jag nog sätta på e film och krypa ner i soffan, ska fråga om mamma och syrran också vill se :) Sen kanske jag hittar på något ikväl lmed några kompisar <3

Vi hörs. Kraam <3


..................................


Kan ett fruset, krossat hjärta bli varmt och bygga upp sig själv??

Jag har varit kär en gång. Jag tror han gillade mig också på det sättet, han sa då det men vem vet, det kunde ha varit en lögn. 

Jag såg han inte komma men plötsligt var han bara där med sina blå ögon och skrev en massa fina saker om mig. Vi hann inte träffas så många gånger men oj vad jag minns den dagen då solen sken på eftermiddagen då jag satt på en bänk och väntade att han skulle komma och möta mig. Mitt hjärta bankade hårt i bröstkorgen som om det ville hoppa ut villken sekund som helst. När han kom mot mig så var jag rädd att han skulle höra mitt hjärta slå så hårt som det gjorde...

Han hade helt klart vunnit mitt hjärta. Men sen kom smärtan som skulle vara länge, han skaffade tjej mitt i allt. 

Jag försökte se lugn ut när kompisarna berättade det men inombords kände jag hur hjärtat började slå saktare och saktare för att sen frysa och tillslut gå sönder som en glasruta....

Av Malin - 16 augusti 2009 02:18

Usch, titta på klockan. *Suck*....

Har iaf haft en jätte härlig eftermiddag med mina vänner. :) Mycket skratt vart det som vanligt sen så hann vi se en film och äta lite godis. hahah :D

När jag gick hem så märkte jag hur kallt det har börjat bli på kvällarna. När jag kom hem så lindade jag mig direkt in i en filt och la mig på soffan.

Nu ska jag krypa ner i min varma säng och sova, vet inte varför jag är uppe nu den här tiden. Usch, det är ju skola snart då måste man ju ställa om dygnet.

Ajaa, vi hörs i morgon. Puss <3 

Ovido - Quiz & Flashcards