Alla inlägg den 4 april 2009

Av Malin - 4 april 2009 23:36

Oj vad den här lördagen har gått fort! dagarna smyger sig bara förbi...


Idag har jag inte gjort så mycket. For med syskonen en tvärt och hälsade på Farmor och Farfar <3 Dom är helt klart bäst, bjuder jämt på fika också när man är där och hälsar på ;D Sen var jag tvärt till en kompis och lämnade tillbaka en kofta jag hade lånat av henne =) Var där i några timmar och pratade lite smått sådär.


Om det skulle sitta kameror överallt i vårat hus så skulle alla se och förstå hur det är nu, man kan förväxla oss med sådana här plast dockor i ett dockhus....ord finns inte till....

Allt är så fejk och påhittat. Ett klistrat leende på läpparna är ett måste, svara trevligt på tilltal är också ett måste! 

Jag hoppas pappa håller sitt löfte nu om att det ska bli en förändring. Att han äntligen ska styra upp det här...för jag vet inte hur länge jag orkar.


Alla ni där ute, tro inte på löften för mycket. Det gör ont att bli besviken.


God natt. Vi hörs i morgon <3

Av Malin - 4 april 2009 11:38

Hej alla och god morgon på er =) Vaknade för ett litet tag sedan och har nyss ätit en super god frukost. Gröt och en hårdmacka med leverpastej! =D Mums!


Idag har jag inte så stora planer. Tror jag bara ska ta det lugnt och se en film kanske, sen får vi väll se vad som händer ikväll =) 

Vad ska ni göra idag då? =) 


Ses. =)



Av Malin - 4 april 2009 00:18

Yes! Fredag och i morgon blir det sovmorgon! =D

Kom nästan nyss hem från några kompisar. Har haft jätte kul, mycket skratt och prat sen såg vi en film =) Kommer inte ihåg vad den heter eller vad den handlar om för vi pratade mest under hela filmen =D


En kompis som jag var med ikväll har nyss blivit ihop med en kille som också var med ikväll....dom är så söta tillsammans och det värmer mig innombords när jag ser dom pussas, hålla om varandra eller bara en liten kram <3

Men samtidigt brinner det inom mig av avundsjuka, har typ aldrig upplevt det där små-mysandet, kramar och pussar. Har som sagt aldrig kännt en annan killes närhet. Jag har så fruktansvärt lätt för att falla för någon, dom behöver bara säga ett snällt ord så viker sig benen och hjärtat slår en volt. 

Men jag skulle nog kalla att jag är "kär i kärleken". 


Nä hörrni! Vi hörs i morgon =)

God natt <3


Ps! Någon som vet hur man lägger in en video från t.ex youtube här? =) Har inte riktigt lärt mig sidan än.

Ovido - Quiz & Flashcards