Alla inlägg den 19 april 2009

Av Malin - 19 april 2009 23:38

jag och min syrra bestämde oss för ett litet tag sedan att det var nästan dax för oss att gå och sova nu =) Vi båda är rätt trötta.

Har haft jätte rolig kväll med min kära syster =) Men alla dagar har ett slut och en nästa dag...skola i morgon. Det kändes så jobbigt! I veckan ska jag ta och röra arslet lite också. har inte varit på effektiv på dans träningarna som varit.

Så i veckan blir det lite motion! Känner att jag behöver det. Har nog blivit lite väl mycket godis på sista tiden...


I alla fall. God natt hörrni, vi hörs i morgon efter skol time =/

ååå vill ha längre helg!

haha nä nu blir det sängen ---> God natt<3<3

Av Malin - 19 april 2009 21:39

faan så fet man känner sig. Jag och syrran tog hennes bil oh körde till ica och köpte massa jävla gott! =D Chips, ostbågar, glass, marabou u name it! ;D

fan så gott, vi båda är världens godis grisar och vart plötsligt båda väldigt godis sugna efter middagen så tänkte vi bara why not ;D

Så nu ligger vi båda i pyjamas i hennes rum och ser serien vänner som är så jäkla bra sen käkar vi så man snart är typ mätt =]


I morgon blir det skola. Pust! säger jag ju bara. Men snart är det sommar. Man får väll tänka så, inte så länge kvar faktiskt nu till sommaren. Å så härligt med värme och sol. Sen bada i havet! =D älskar att bada =D


Nä nu ska vi sätta på ett till avsnitt vänner och återgå till våran glass =]

Vi hörs <3<3

Av Malin - 19 april 2009 18:02

oj så slapp man känner sig idag, haha hade pyjamas till typ 4 idag och då tyckte jag att det var dax att klä sig =)

vi ska snart äta lite middag, tror det blir mexicana soppa. =) 


skriver senare =) 

Bye bye <3<3

Av Malin - 19 april 2009 11:34

skrev ett helt jävla långt inlägg och allt försvann!!!!

FFFFUIUUUCCCCK!!! tog fan en kvart....


Ska i alla fall inte göra något speciellt idag, ska bara ta det lugnt.

ska skriva sen lite senare när jag inte har så stor lust att slå sönder data jäveln!!!


FFFFFUUUUCCCCKKKK! Har inte tålamod för något sånt här!!!!!


Av Malin - 19 april 2009 00:28

oj så trött jag är...ska bli super skönt att lägga sig snart i min varma säng dessutom så har jag massa kuddar å då blir det ännu mysigare =D

Men det skulle såklart vara mysigast att ha någon att dela säng med...huu!

I alla fall, for till Angelica efter jag ätit lite middag och kom hem vid 23 tiden ungefär =) Vi har mest bara legat i hennes rum och slappat, sett film, pratat och såklart ätit en massa gott! =D

Hahah hennes mamma hade varit och handlat så Angelica hade bestämt att hennes mamma skulle köpa massa gott till oss =] (Angelicas mamma är super uper snäll <3) Så vi låg och åt kladd kaka med glass, chips och dricka och lite annat smått och gott ni vet ;D


Fick sms av "sms killen" ni vet ;D 

Å han är så mysig. Han ville i alla fall vara med mig någon dag =] <3<3<3

hihi, fick lite fjärilar i magen då =] vi bestämde att vi kanske skulle vara med varan i veckan, han skulle höra av sig sa han då. Vi får väll se om han gör det...


Nä nu ska jag sova =)

Hörs i morgon, sleep sweet <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards