Alla inlägg den 25 april 2009

Av Malin - 25 april 2009 20:30

idag tänker jag då fan inte sitta inne!

Kom hem från Angelica vid halv 6 tiden, hos henne bestämde vi att vi skulle ut och festa! Inte bara sitta inne. Hennes mamma var jätte gullig och bjöd mig på middag sen for jag hem och gjorde mig i ordning. nu väntar jag på att Angelica ska skicka ett sms till mig, vi skulle mötas halva vägen till festen =)


Skriver i morgon när jag vaknat =)

Ha en trevlig kväll <3<3 

Av Malin - 25 april 2009 13:05

tänkte bara skriva ett sabbt inlägg innan jag far till Angelica <3<3

igår var jag hemma, jag vet en fredag!  Men kroppen bar mig inte...orkade inte fara någonstans låg i mitt rum hela dagen och såg tv, syrran är så gullig att hon for till ica med bilen och köpte lite godis i ett försök att muntra upp mig. Fast hon mådde lika dåligt som jag...älskar henne för det, hon bryr sig om alla andra mer än sig själv. Hon ska jämt få mig på bra humör när jag är nere.


Jag vet att ni inte fattar så mycket av det jag skriver men man kan säga att jag och syrran har dålia dagar...då man bara inte orkar med någon eller något! När den där smärtsamma glöden, resterna från branden jag berättade om lyser lite extra...när den lyser extra hugger smärtan mer!


Jag ska i alla fall fara till Angelica nu, behöver göra något känner jag.

Skriver sen.

hare bra! <3

Ovido - Quiz & Flashcards