Alla inlägg den 26 april 2009

Av Malin - 26 april 2009 12:01

shiet. Bakis idag alltså...kom hem vid 3 tiden och då hade mamma otjafsat med mig, kom väll i säng vid 4 säkert!

Ialf så mår syrran inte heller så super idag, hihii hon är också lite bakis. Vi fikade nyss tillsammans och hon sa att hon inte kom hem förren klockan 6, hmm jag måste ha sovit som en sten för jag hörde inte när hon kom hem =]

Hon frågade mig nyss om jag ville följa med henne till hennes kompis där hon glömde sin jacka sen skulle hon fara och hyra någon film. Så jag ska strax klä på mig sen far vi på ett tag =) hihihii det blir säkert en tripp till ica för att inhandla lite godis också =D hahah men så blir det när hon har bil (hon är 18).


Syrran står och ropar nu..

skriver lite senare...

kramkramm<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards