Alla inlägg den 6 april 2009

Av Malin - 6 april 2009 22:45

är så slut i hela kroppen att jag skulle kunna somna nu...men när jag lägger mig för att sova så dyker det upp typ 1000 jobbiga tankar som jag måste ligga och grubbla på...huu jobbigt!


I morgon blir det dans igen, kommer vara död i morgon =/ känns som jag vill lägga mig och sova i typ 3 veckor i rad! faan så härligt det skulle vara. =D


å är förbannad också, men ska inte dra nån lång historia för jag är alldeles för trött för det.


god natt <3 hör i morgon kväll =)

Av Malin - 6 april 2009 17:01

.....HUVUDVÄRK!


fattar inte varför jag har sån jävla huvudvärk! Den kommer varje dag efter lunchtiden ungefär....hatar det! 


Så nu ska jag ta en ipren, äta middag sen blir det dans....Kämpa på!


ha det bra <3

Ovido - Quiz & Flashcards