Alla inlägg den 9 april 2009

Av Malin - 9 april 2009 11:28

shiet...vaknade nyss.

Det vart en full späckad dag i går, oj var helt slut när jag kom hem. Kom hem vid halv 1 tiden och var så hungrig då att jag satte mig och åt lite mackor (A)


Pappa berättade för mig igår, han och plast morsan ska skilja sig! 

JAA! JIPPIE!

den dagen ska firas, om det nu händer så att säga...han har lovat förr och det har aldrig hänt....man ska inte tro för mycket för det gör alldeles ont att bli besviken....i alla fall så tar jag en dag i sänder och se vad som händer. =)

 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra...har inte planerat nått, kanske är lika bra för känner mig lite hängig.

Längtar i alla fall till alla kompisar kommer hem från deras stugor och allt, för då blir det PARTY! =D japp är peppad. =)


Skriver lite senare. Ska fika lite =)
Ha det bra <3

Ovido - Quiz & Flashcards