Alla inlägg den 5 april 2009

Av Malin - 5 april 2009 21:43

hej =) har haft en väldigt slapp dag idag, kollade på några filmer i morse med syrran, sen drog jag till bästisen där vi var ett tag sen for vi vidare i det varma vädret till några andra kopisar som grillade på deras gård. Det var jätte roligt, vi satt där och grillade, pratade och spelade musik =) Hur roligt som helst! =D


Tänkte ta och lägga mig tidigt ikväll så jag ska ta ett bad nu sen ska jag gå och lägga mig. Är skit trött...men känner mig stressad, som om jag har ogjort en massa grejor. Men det har jag inte, tror jag....


I morgon blir det i alla fall dans. =) Känns skönt att komma bort ett tag. 

vi får se när jag skriver i morgon. Men skriver så fort jag får chansen.


Nä hörrni. vi hörs i morgon <3

God natt =)

Av Malin - 5 april 2009 10:40

hej alla...var konstigt nog rätt pigg när jag vaknade. Vaknade vid 10 tiden =)


Idag är det söndag, har inte så stora planer för dagen =) det är lite tidigt att ringa någon nu också, dom flesta festade säkert igår och ligger nog fortfarande och sover. Ringer någon sen =) Men först ska jag se om jag har nån bra film på datorn som jag och syrran kan se =) 

Vad ska ni göra idag? =)


Ha det bra. <3

Ses. =) 

 

ps! någon som vet hur man lägger upp videos här på bloggen från typ youtube =)?

Ovido - Quiz & Flashcards