Alla inlägg den 17 april 2009

Av Malin - 17 april 2009 20:37

för att jag inte har skrivit på skit länge =/ hade ju som sagt ingen dator med mig till pappa och jag fick aldrig låna hans, den jävla egenyttiga jävel...

i alla fall, har haft det bra hos pappa förrutom att jag och plast morsan rök ihop några gånger...hu..! hatar henne...

for tillbaka till mamma idag, vart lite less på att vara hos pappa och plast morsan. När jag kom till mamma vid 18 tiden så åt jag lite middag sen hoppade jag in i duschen, sminkade mig och fixade håret. Syrran har hjälpt mig med att välja kläderna. =D That is was sister are for ;D


ja så jag ska snart iväg, ska få hämtning en bit ifrån mig =) har sagt till mamma att jag ska gå till Angelica och se film ;D haha föräldrar kan vara så lättlurade men dom kommer nog märka i morgon =/ nä då får jag ta itu med det då, om dom nu märker =D


nej nu tror jag att min skjuts är på väg, dom skulle hämta mig vid busshållsplatsen så inte mamma misstänker något ;D


Ses i morgon ;D <3

Ovido - Quiz & Flashcards