Alla inlägg den 18 april 2009

Av Malin - 18 april 2009 17:50

shiet, mamma vet om att jag drack igår. Ovanligt nog vart hon inte så sur bara mer besviken...jisses jag suger verkligen på att ljuga tydligen. Eller så var det bara verkligen uppenbart.

Aja, spela roll...kan ändå inte få det ogort, vill inte ha det ogort heller för jag hade jätte roligt =) har väll lite dåligt samvete att vissa personer var tvungen att vara mina ben där ett tag. 

 

spela roll, ska inte tänka på det nu. Får förlåta dom lite senare =)

Ska iväg till Angelica nu, hon är också lite bakis idag och hon frågade om jag ville komma till henne en sväng efter middagen =) 

haha hon skrev ett sms och när jag skrev tillbaka att jag skulle komma efter maten skrev hon: Bra! för jag har köpt massa godis. Jag vet hur sugen du brukar bli! ;D

haha hon känner mig för väl =D


Howdi<3

Av Malin - 18 april 2009 12:00

usch! det här är det värsta när man har druckit, mmorgonen efter...

vaknade för ett tag sedan, trodde jag skulle spy så sprang på toan men det var bara falsk alarm ;D haha asså jag spydde inte. Nu ska jag väll ta och göra mig någon frukost, jag blir jämt så sugen på mat dagen efter =)

 

skriver senare =)

ses <3

Ovido - Quiz & Flashcards