Alla inlägg den 11 april 2009

Av Malin - 11 april 2009 13:53

hejheej =) kom nyss hem från Angelica, blev så att jag sovde över hos henne för när vi bestämde oss för att dra oss hem igår kväll så var klockan så mycket och mamma blir skit sur om jag kommer hem och lyckas väcka henne på natten av att jag kommer hem...jaa ni fattar! =)

så jag skickade ett sms till mamma att sa att jag sover över hos Angelica, mamma har då inte sagt så mycket om det nu när jag kom hem så jag antar att det var okej för henne =)


Hade super kul igår =] Träffade ju han jag har pratat om, han jag smsade med...han är i alla fall super gullig =) Vi såg mest film och snackade, hahha sen tjuv rökte vi lite ;D hihihi =]


Men nu ropar mamma, hon vill att jag ska hjälpa henne med något i köket...

Vi hörs senare =)

Ses. <3

Ovido - Quiz & Flashcards