Alla inlägg den 12 april 2009

Av Malin - 12 april 2009 22:53

Tänkte ta och lägga mig tidigt ikväll, är rätt trött.

Var nyss nere och fikade och tog ett snabbt bad och nu tänkte jag lägga mig och läsa eller se på nån värdelös film... =) 


Angelica ringde ikväll och undrade om jag skulle med hon och några andra tjejor hem till nån kompis. Men jag sa att jag inte orkade så hon frågade om vi skulle hitta på något i morgon då istället =)

Så jag far väll säkert till henne efter jag ätit lunch, vi kommer säkert se någon film, prata eller gå igenom dansen =) 

Hon är jämt på och peppad om vi får värsta dans - humöret, vilket vi kan få ibland när vi brukar lyssna musik på hennes sterio som har jätte bra ljud ;D


Nä nu ska jag nog sätta på en film =)

Syns i morgon, God natt <3

<3

Av Malin - 12 april 2009 20:12

Av Malin - 12 april 2009 19:54


Snart är det fest...inte bestämt någon dag än men det ska bli. Hihi var typ länge sen jag drack, kanske är bra men det är lite skönt på ett sätt =) Vet inte riktigt hur jag ska få tack i några öl men det fixar sig alltid =)


Saknar dig...

Jag vet att jag knappt känner honom men det är något med hans ögon, som om han förstår utan att jag ens har öppnat munnen.

Vill träffa han, ska fråga om han vill följa med på festen om några dagar...fast, han säger säkert nej.

Varför skulle han egentligen vilja vara med mig..? Han kanske gillar någon annan. Vad vet jag egentligen, inget! 

Men, det skadar ju inte att fråga om han vill följa, han kan ju ta med sig en kompis så kanske det inte blir den här pinsamma tystnaden...


But if I think and look in the mirrow...ho would really want this!?


Vi hörs senare..

ha det bra! <3

Av Malin - 12 april 2009 12:32


Hon bryr sig inte, det har hon aldrig gjort....i alla fall inte tillräckligt! Vi är så less, vi orkar inte...


vi står där på den övergivna vägen, skakar av kylan som biter tag i kroppen...blåsten får oss att skallra tänder när den når oss.

Min syster håller om mig för att värma mig, hon har inte en tanke på att värma sig själv...

jag vet inte hur länge vi har stått där eller hur länge vi kommer stå där men snart faller vi ihop av kylan...

Jga vet att det finns en utväg, att vi kan gå bort från den där vägen...men den är så komplicerad och smärtfylld att....vi väntar ett tag till.

Så länge vi har varandra...så fixar vi det, förr eller senare.


Ovido - Quiz & Flashcards