Alla inlägg den 7 april 2009

Av Malin - 7 april 2009 19:18

dunk...dunk...dunk...dunk...


måste man säga mer, nej. Det är den förbannade huvudvärken som härjar fritt i min skalle igen...


Den här tisdagen känndes väldigt lång, men äntligen nu börjar den gå mot sitt slut! vill sova...men måste ta itu med läxorna också. Att mamma tjatar hjälper inte heller, varken med läxorna eller min huvudvärk =/

Nä måste kanske ta itu med dom då.

Har i alla fall haft dans idag, det var otroligt kul sen efter dansen for jag tvärt in till stan för att träffa några kompisar =)


I morgon blir det ännu mer spring runt på stan och ärenden...

ska till sos på morgonen sen ska jag hem sedan träffa kompisar på stan och gå på stan ett tag. Sedan ska jag nog till nån kompis =)


Vi får se om jag hinner skriva i morgon =) Ska försöka, men om inte. Ha en fortsatt trevlig kväll och en trevlig onsdag. =)

ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards